dinsdag 2 april 2013

tips voor goodgame gangster

Heey spelers en gangsterverslaafden!

Ik heb natuurlijk ook een account op goodgame gangster. Je kunt me vinden onder de naam Ninurta. Maar voor de beginnelingen heb ik wat tips:

                                                       
                                                           Houd een notitieblokje bij met namen die veel cash opleveren
                                                             
                                                           Zorg dat je je goud in het begin niet helemaal uitgeeft

                                                            Zorg dat als je offline gaat je zo weinig mogelijk cash hebt.

Als je eventuele vragen hebt over het spel, de blog of eventueel andere dingen, kun je die altijd kwijt in de reacties! Wij beantwoorden je vragen graag en zo snel mogelijk. Je kan ook op het spel zelf een bericht sturen naar Ninurta of Jytteteddy.

Ik wens jullie veel speelplezier toe!

Ninurta

                                                         

4 opmerkingen:

  1. hier kun je vragen/opmerkingen/tips/tops en meer plaatsen. Wij beantwoorden je vragen graag en natuurlijk ook zo snel mogelijk!!

    Tot op de blog!

    Ninurta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe heet je op Goodgame studios?
    ik heet daarop Riemer daarom staat dat er ook!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarom moet ik zoo weinig mogelijk cash hebben als ik offline ga?

    BeantwoordenVerwijderen